2 advent och två ljus brinner....

Ja så var det andra advent, rösten finns knappt och jag blir mer och mer frustrerad. Kan ju inte jobba utan röst så det ser ut som om jag är hemma några dagar till. Jag är så innerligt trött på att vara sjuk! Tror jag ska skriva ett brev till tomten och önska mig ett friskt 2009 :) Gnäällig är jag idag, tur att de inte hör vad jag säger här hemma :)
Älsklingen är ute och jagar, N gör läxor, skriver önskelista och städar sitt rum, R läser morgontidningen efter en låååång sovmorgon. Det behövde han verkligen :)

Har fått två alldeles underbara award:

                      


En från allra bästa vännen Lotta och en från min tvillingsjäl Karin i cyberrymden........
Tack så mycket, det känns så skönt att ni gillar min blogg och att man kan inspirera varandra :)

Att skicka dessa två vidare blir inte lätt, men här kommer mina "bloggisar"

Lotta, du har redan fått den ena, men du får den andra av mig :) För du är min allra käresta bästa vän! som så frikostigt låter oss få ta del av dina underbara pojkar och din familj.

Kajsa, allra käresta syster som lett in mig i scrappingens värld :) För att du är du och alltid finns där....

Johanna, min kreativa dotter som har en kreativ ådra som hon ger utlopp för :)

Sofia, hon har ingen blogg, men är min allra goaste dansös-dotter. Får utlopp för sin kreativitet genom dansen. Hoppas på en trevlig pysselstund snart med dej...

Rasmus, min lille *ler* son, du har en härlig blogg där jag ser vad som händer dej i skolan och med dina bilar. Så roligt att läsa.

Mette, en cybervän inom scrappingen, vi började nästan samtidigt och besökt varandra i snart två år :)

Jag har många många fler bloggvänner, det är svårt att välja några det är risk att man glömmer någon. Men till er alla bloggare vill jag bara säga, det är så roligt att besök er och få inspiration och livsglädje.

Kram från en så tyst Aase som möjligt :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nä, är du fortfarande sjuk......Blää, det är heeelt ok att du är gnällig, det får du vara. Nu får du banne mig bli frisk:)

Jag känner mig gnällig, fast jag har bara varit sjuk i en dag.....Feber, frossa, hosta och känner mig bläää åxå. Och tyvärr är det inte bara jag, utan bägge mina små töser åxå:(

Jag hoppas verkligen att tomten ger dig ett superfriskt år 2009:)

2008-12-07 @ 13:47:28
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0