Annandagjul :)

Oj vad man äter, hinner knappt smälta maten först innan det blir ngt nytt att stoppa i munnen......

Idag var det lugnt och skönt på fm, scrappade lite och njöt av en ledig dag. Middag intog hos mamsen, hon hade lagat underbar kalkon, potaits grönsaker och sås. Till efterätt en otroligt fin hackad fruktsallad med glass, mums vad gott.
Väl hemma igen så bara njuter vi i soffan slötittar på TV, just nu körslaget :)

På söndag styr vi kosan till Varberg och nyår i stugan. Så i morgon blir det lite packning, scrappning och bara lugnt och gott.

Testat min nya blixt idag, använde mig av mina söta tomtar på den öppna spisen :)



Visst är de söta :) Ska fota mina LO jag gjort i morgon........

Ha en skön kväll, och god fortsättning på julhelgen

Kram Aase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0