Jag är en stolt, glad och alldeles överväldigad mamma....

Idag har vi firat julafton, alla barnen har varit hemma, med rspektive. Jag älskar att ha dem hemma allihop. så mysigt. Vi har ätit julmat, fikat och haft julklappsutdelning. Vilka underbara omtänksamma julklappar jag fått¨. Måste varit extra snäll iår, böcker att läsa, plattång och en extern blixt av TG och likaså Mamma Mia dvd.... så den har vi tittat på nu. Jag har fått en underbart fin scarf av svärsonen, en jättefin tunika / kläning av Sofia, små söta glasänglar som hänger i granen, Rasmus hade hittat en massage boll att stoppa i usb kontakten så jag ska få lite massage  för mina händer, en bok med en inspirationslåda.....den ska jag fota och visa er, Johanna hade gjort den :) och så detta: 
En julklapp,värd att minnas 222 gånger,  planeringen och omtanken bakom är så stor att det ej går att beskriva i ord, jag grät lite, tittat på 222 bilder igen och gråtit en skvätt till.  Johanna har gått en extra kurs på Textilhögskolan om att lära sig fota i en studio, Sofia med all systerlig support och hjälp och Lotta min hjärtevän ställde up en fm med sig och pojkarna. JAG är helt överväldigad att ni gjort detta för mig :)
Mina blogg vänner kolla in, lite av den rikedom jag fick idag, fotade av mina döttrar, de goa, på min hjärtevännen och de allra goaste småkillar, gissa vem som ska scrappa i vår :=) Jag bara älskar er omtanke TACK, igen och igen. Så värdefullt, ska genst skicka iväg en foto beställning till ett alldeles kärleksfullt album :)



Lotta & Filip med Filip´s alldeles egna godisblomma made by Johanna



Gudsonen i en härlig pose....



Stor mamma kärlek, tror bestämt att den lille är trött)



Underbara, så mycket älskade.... Love You for this!!

Vilken enorm lyckodag jag haft....... Vi har också haft besök av våra familjer, TG´s mor och far, min mamma, lillebror, mammas man Bosse och Inga, en släkting från Stockholm. Kaffe och alla julkakor vi bakat, och julgodis har de fått. men nu är magen sååååå mätt, ska bli skönt när mathelgen är över :)

God Natt Sov Gott/ AA

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad gör du idag? Vi var borta på både julafton och juldagen, så det ska bli skönt att bara få vara hemma idag på annandagen.

2008-12-26 @ 08:36:40
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Lotta

Kul att du gillar dina bilder, vi hade en jätterolig fm tillsammans och dina tjejer gjorde verkligen allt för att roa mina småkillar så att de skulle posera fint!

Ha en skön annandag!

Kramar Lotta

2008-12-26 @ 12:36:09
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Karin

Vilka underbara bilder!!!En scrappares drömjulklapp. Ha en riktigt skön fortsättning på de lediga dagarna.

Kram

2008-12-26 @ 13:06:31
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: kajsa

åh. så kul.. vilken jul.. jag har också blivit så överväldigad med julklappar.. går och tar på dem.. man är helt sjuk.. =) och vilka härliga foton..

ha det gott allra käraste syster..

kram kram från lillsis

2008-12-26 @ 19:57:45
URL: http://handstamplat.blogspot.com
Postat av: MissMian

Underbara foton så underbar familj du har!

2008-12-26 @ 22:09:17
URL: http://missmian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0