Lite bättre...

Rösten börjar komma tillbaka och det är härligt, dock hostar jag rejält om jag pratar för mycket :) Svårt att dra gränsen....
Scrappat lite har jag gjort, nu är alla mina LO till 70-åringen klara :) Ska ta med dem till systeryster idag, skönt att ha gjort klart en punkt på listan. Annars är det mesta kvar känns det som, vart har december tagit vägen?





Två "lite" äldre foton på vår familj..... Tror de kommer uppskattas av mottagaren :)

NU ska jag börja skriva listor så kanske det blir jul här också :) Ska iaf göra mitt bästa.....

Kram till er alla! Aase

Kommentarer
Postat av: malin

härligt att kunna prata lite igen va'? ;) det är ju så svårt att vara tyst... tack för din gulliga kommentar hos mig - och vilka underbara layouter du har gjort, verkligen snygga!!!! kram

2008-12-18 @ 15:21:42
URL: http://mallafors.se
Postat av: Lotta

Men vad härligt att du kan bärja använda din röst igen....måste varit en tuff period...Fina LOs du gjort. Kul att scrappa gamla foton, jag har tänkt länge att jag ska leta upp kort på mig när jag var liten.......får se om det bir av nångång....

Ha det så bra:)

2008-12-18 @ 20:34:22
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: emelie

Du får ihop färgerna så himla fint. Skönt att förkylningen blir bättre och bättre, nu ska jag försöka hitta klippet på digh å johanna på p4 :) det ser jag fram emot.

Ha det fint i julstöket

2008-12-18 @ 20:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0