Torsdag....

Tystnaden är total, vid försök att prata kommer en hosta utan dess like...... Så det är bara att vara tyst :) Inte alls roligt men som jag försöker intala mig själv, bara att gilla läget. idag ahr jag gjort julkort, japp ni läste rätt jag har gjort julkort :) Skulle göra sex stycken till jobbet så det fick bli lagom enkal men i min smak snygga jukkort. Har ltie svårt för allt vad motivstämplar och distresser och promakers mm Men papper, det älskar jag. Dessa underbara papper som är så vackra :) Här kommer mitt resultat :

        
   

Jag känner mig nöjd och det räcker.......

Må gott, nu ska jag dricka glögg och läsa framför brasan.

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med dig, man ska vara nöjd själv för det är ju alltid svårt att göra andra till lags. Jag tycker att korten är fina.

Ha det fint i det tysta:)

2008-12-11 @ 20:36:18
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: KatarinaR

Vilka fina julkort! Jag brukar faktiskt titta in här ganska ofta men har nog aldrig skrivit något. Tycker att du gör så superfina LOs,men som sagt julkorten var också fina! Det fattas några för mej och jag känner inte för att måla fler stämpelmotiv,så jag försöker nog göra något liknande med mina fina julpapper. Tack för all inspiration jag brukar få här!

2008-12-11 @ 21:07:14
Postat av: Jennie Simmat

Så fina julkort!! Börjar få lite panik... Har inte gjort ett enda än...

2008-12-11 @ 21:33:31
URL: http://simmat.blogspot.comm
Postat av: Lotta

Jättefina kort, så visst kan du göra kort!! Hoppas ni får en lyckad julfest ikväll och att rösten snart återvänder, lite trist att inte kunna ringa dig som vanligt!

Kram L

2008-12-12 @ 18:51:06
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Emelie Samuelsson

Hjälp vilja fina julkort du gjort, helt i min smak.

Så roligt att kika in på massa olika bloggar.

Ha det fint

2008-12-14 @ 22:05:55
URL: http://emeliesamuelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0