Tredje december....

Denna dag slutar i tystnadens tecken, min förkylning jag kännt länge har slutat i att vara utan röst och skrällhosta.... Så nu är det bara att vara hemma igen, så trött på detta nu. Har ätit Aloe vera och multivitaminer för att slippa mer förkylningar. Har egentligen inte varit riktigt bra sedan den dunder förkylningen vi fick i Skottland. Hoppas bara att detta försvinner snabbt ;) Har varit en stund på denna terminens sista APT, som gick i Julens tecken. Risgrynsgröt och skinksmörgås. Jag gick hem lite tidigare, pga av min heshet och rethosta.

Idag på dagen hade jag mysigt besök, var inte riktigt lika illa därann i morses, så halv tio kom små killarna med mamma för en stunds fika. Killarna var kvar hos mig sedan när Lotta passade på att handla. Lille Vikotr hade med sig sin resesäng så han sov gott en lång stund. Filip och jag tittade på Petson och tomtemaskinen, så mysig den filmen är....

Titta här vad nöjd och glad han är den store killen :)



Han är så mysig Filip och pratar så mycket nu...... På lördag är det meningen att han och lillebror ska vara hos oss medan deras mor & far hälsar på hos Tomten - dvs de ska julhandla :)

Jag har blivit kär, i scrappapper från October Afternon. Kunde nästan inte sätta saxen/skäraren i dom idag........
Men nu är det gjort och jag blev jätte nöjd med resultatet



Nu ska jag nog ta lite glögg och kurera halsen :) Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men tack snälla du för din gulliga kommentar! Och du har rätt, ni finns ju kvar där ute i cybervärlden! Och detta kommer bli 3 tuffa veckor för mig...Så jag får försöka ta det lite lugnt!

Tack för att du bryr dig och är lite "mammig"...hihi.



Vilken jättefin LO du har gjort, och vilken otroligt söt och charmig liten kille:)



Tråkigt att höra att du är lite småkass med, du måste åxå ta vara på dig och kurera dig ordentligt:)

Kram på dig!

2008-12-03 @ 20:56:32
URL: http://www.scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Maria

Krya på dig!

2008-12-03 @ 21:27:10
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: Cilla

Så läckert!! Och Aquarius är hur tjusigt som helst.

Kram

2008-12-03 @ 22:18:10
URL: http://cilla-cilla.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vad trist att du är sjuk igen! Jag är också hemma idag, men pga av att lilltjejen blev dålig precis utanför dagis igår... Men innan vi kom hem så sa hon "nä ja suk", och innan det var kväll så studsade hon runt här som vanligt. Men hemma blir vi förstås idag och imorgon. Nu när flickorna tar det lite lugnt gäller det att passa på att pyssla lite och så förstås surfa lite...

Krya på dig!

Kram, Sandra

2008-12-04 @ 13:39:07
URL: http://smamirakel.blogg.se/
Postat av: Lina T

sicket underbart foto på charmtrollet o o härliga färger! Gillar verkligen den lååånga raden med tiny alphas! snyggt

kram o trevlig helg

2008-12-04 @ 23:11:23
URL: http://www.ltannerfalk.se
Postat av: Lotta

Hoppas du mår bättre idag! Som du och Johanna säger, man blir glad av detta foto!!! Tack för fika och barnvakt i onsdags alltid lika skönt att komma och hälsa på er. Ja tack vi käkar gärna lite imorgon när vi shoppat klart, skall jag fixa med mig något?

Kramis L

2008-12-05 @ 10:14:17
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0