Vilka små söta tomtar :)

Underbara småkillar, vad de är härliga.....



Filip, lite allvarsam men ändå lite bus i blick......



Viktor, den lille goe. Visst är de charmiga? Nu är det Lucia när man hört de små sjunga de alldeles vanliga julsångerna, så fint och stämningsfullt. Lite gott kaffe med lussekatt och lotterier, TG vann minsann en After eight...... Tur att han delar med mig :)

Nu ska vi mysa med varma mackor och ostbågar :) I morgon bitti får jag ringa vårdcentralen igen, är ej OK blir så hostig om jag pratar för mycket och är fortfarande så hes.... Inte alls roligt, trodde verkligen att det skulle gå över på en vecka. Nu har jag varit hes i 1½ vecka..............

Kram till alla mina underbara bloggvänner!! Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för att ni kom och tittade på vårt lilla lussetåg, visst är det mysigt med de små som knappt vet vad de sjunger men gör det gärna ändå! Korten är jag lite sugen på för det blev ju inga tagna med vår kamera när jag satt på golvet och försökte dirigera de små.

Kramis L

2008-12-14 @ 21:39:48
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0