Tisdag kväll.....

Efter att ha tittat på Bygglov, ett måste då de varit nära oss ikväll...... Så funderar jag på att krypa ner i sängen, är ganska trött och har huvudvärk. Min kropp är i uselt skick, både mage och muskler verkar leva ett eget liv just nu.
Inte alls roligt, längtar efter vår och värme så kanske denna kropp funkar lite bättre. Har haft det lugnt med musklerna länge nu men just nu är skuldror/rygg, händer och fötter värst drabbade och de behövs ju för att klara av det dagliga livet ;( tyvärr är det väl bara att gilla läget med två kroniska åkommor men ibland deppar man ju ihop......

Längtar till helgen, ska fota på ett kombinerat dop och bröllop på lördag, för mig en utmaning utan dess like. Är lite pirrig, men tur att minnet i kameran är stort så det kan tas många bilder... Ska ju dessuotm få njuta av Johanna som ska sjunga på både dop och vigsel Min äldsta dotter så duktig på att sjunga, tårar kommer väl att trilla och får väl ha med många pappersnäsdukar.
På kvällen ska vi och ett annat par åka till Rondo i Göteborg och lyssna/titta på Lena PH och Orup. De ser jag fram emot en massa, gillar båda och har hört at deras show är kanon. Vi ska äta där och maten brukar ju vara väldigt bra.

Vad skönt det är att ha lite att se fram emot, nytt badrum, show och fotograferande. Sen blir det säkert lite scrap i veckan. TG har börjat med vårt badrum, så det finns inte så mycket annat för mig just nu då de väsnas en del här på undervåningen. Alltså är nog bästa platsen övervåningen och där råkar ju mitt lilla scraprum finnas :) inte blir jag ledsen för det.....

Titta vilka underbara foton jag tagit på min underbara  tulpan bukett jag fick av TG på alla ♥-dag

image404
Så här vacker var buketten första dagen

image406

En närbild på de vackra knopparna

image405

Idag så de ut så här lite utslagna och så vackra in uti

image407

Jag avslutar dagens babbel med en närbild ......
Jag verkligen älskar tulpaner, ingen är lik den andra.

Ha en fortsatt skön kväll, själv kryper jag ner i min säng med ny tvättade lakan och en bra bok,,,

Kram till alla underbara cybervänner och även ni andra förståss. // AA


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åhh vilka vackra tulpaner !!! och visst är väl Bygglov bara för bra ! Lycka till med fotograferandet i helgen !!

2008-02-20 @ 09:54:51
URL: http://happieart.blogg.se/
Postat av: ethel

Tack för alla gullig inlägg du gör hos mig! =) Själv har jag varit värdelös på att kommentera även om jag då och då orkat surfa runt lite...

Tulpaner är mina absoluta favoritblommar - de som du fått var helt UNDERBARA!

Nej, nu är det tillbaka till sängläge som gäller - trist men nödvändigt just nu.

Sköt om dig! Kram /E

2008-02-20 @ 14:48:41
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Lillsis

visst var det kul att se bygglov denna gång.. det var ju från grannbyn till dej.. =D
kunde jag skulle jag absolut ta över din värk.. älskar dej så coh det gör ont i mej att veta att du mår så dåligt älskade storsis...
jag har varit i butiken idag.. har ett uppdrag till dej.. =D.. kursbordet kommer att bli kanon..
nu ska jag beställa grejer..
kram kram Lillsis

2008-02-20 @ 18:16:00
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Mette

Hoppas att du snart kryar på dig!
Skickar en stor styrkekram.

Vilka helt underbara tulpaner.

Hoppas att du får en bra helg!
Ser framemot att få se foton sen. Och layouter! :)

Kram
Mette

2008-02-20 @ 18:35:04
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: MissMian

Vilken underbar helg du har att se fram emot!!!! Blir lite avis på att gå ut och äta och titta på show!! Vi har itne så mycket sånt att välja på här i närheten så det blir inte mycket sånt.
Vilka fina LO's du gjorde på träffen!!!!
Hoppas brudparet låter dig visa bilderna på bloggen sedan! Kul att dottern sjunger, är det någon talang jag önskade att jag hade så skulle jag vilja kunna sjunga!!! Tänk så mycket glädje musik och sång ger!!! Hoppas hon vet vilken gåva hon har fått!
Hoppas att du kommer må bättre, inget roligt att ha ont!

2008-02-20 @ 19:18:00
URL: http://missmian.blogspot.com
Postat av: silwerstar

Vilka underbara tulpaner! Jag äääälskar tulpaner, måste se till så maken muntrar upp mig med en bukett imorgon *haha*

Ta hand om dig!! *kram*

2008-02-20 @ 19:30:42
URL: http://silwerstar.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vad tråkigt att höra att du har ont och inte mår bra. Hoppas verkligen att det går över väldigt snart.

Härliga tulpaner du fick.....vad gulligt:)

Krya nu på dig, kram Lotta

2008-02-20 @ 20:50:15
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Sissi

Åh, vilka vackra bilder på vackra blommor!

2008-02-24 @ 01:53:05
URL: http://scrapbox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0