Lördag kväll.....

Solen har gassat på mig idag när vi har haft vårstädning av vår gemensamma ytor. Vi har verkligen haft en underbar dag, tyvärr var jag inte så noga med att smörja in mig med solskyddsfakotr så det bränner på axlar o nacke.... Men vad gör det när man en hel dag bara njutit av trevligt sällskap och mys. Grillat två gånger, just nu har alla damer gått in till sig, kvar i kylan sitter gubbarn med en go grogg och snackar.... Livet kan verkligen vara bra ibland.

Igår var jag ute med mina jobbarkompisar, vi åt gott och drack gott. Kvällen försvann i rasande fart och kul var det :)
Tack till min nära arbetskamrater som är så positiva och roliga!!!!

Min älskade son kör offroad bil, radiostyrd.... Han är jätte duktig på detta, demonstrerade för oss ikväll hur han och bilen kan köra.............. SÅ häftigt, kameran var med och många mysiga bilder fick jag!

image570

Lite nytt gjorde jag i torsdags.....

Använde mig av de stora bokstäverna i mitt alldeles nya alfabet.....

image571

Min närmsta arbetskamrat, scrappare som jag.... Underbart goa Melinda! Du är så go att jobba med!

Nu går jag och lägger mig, flera bilder kommer i morgon. Ska nog scrappa lite också....suget är stort men just nu så ycket att göra.

Krameli kram AA

Kommentarer
Postat av: Johanna

God natt :)

2008-05-10 @ 23:48:10
Postat av: Linda

God natt!

2008-05-10 @ 23:54:20
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se
Postat av: Morfen

Vilken underbar layout du har gjort. Det är lite extra snyggt nu när du dekorerar lite mer. :) Vilket härligt uterum ni har.. Olyckligt med sjukhusbesöket på fel dag. *s* Jag har gjort så med en tandläkartid en gång.. Så kan det gå när man har mycket i huvudet.
Kramisar i massor!!

2008-05-11 @ 08:35:51
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Maria O

Så roligt att få se alfabetet. Är det ? CB? QK ?
Jättesnyggt, lite indiska över det på nåt sätt.
Fin LO och en aldeles osynlig liten fågel!
Kram Maria

2008-05-11 @ 21:10:05
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Melinda

Vilken ära att vara med här =) Visst hade vi kanonkul i fredags!!!! ses imån, kram Melinda

2008-05-11 @ 21:20:54
Postat av: Fia

Visst har det varit en underbart skön helg!
Jättefin layout! Kram!

2008-05-11 @ 21:31:53
URL: http://fialoppansblogg.blogspot.com
Postat av: Karin

Härlig lo med din arbetskamrat, bra foton! Underbar helg vi haft och visst har man fått en hel del sol på kroppen....Svårt nu att fördela tiden mellan att vara ute och inne.
Kram
Karin

2008-05-11 @ 21:41:53
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: ÅsaB

Megasnygg LO och fina foton. Härligt när man får "folk" att ställa upp på foto så man kan göra något fint av det. Kram Å

2008-05-13 @ 10:47:45
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: HelenaK

Nämen, oj vad jag blev förvånad över att se Melinda på en av dina layouter. Det är min barndoms kompis. Vi var bästisar när vi var små :)Vad jobbar du/ni med förresten? kram

Ps. Supersnygg layout också, blev så till mig att jag glömde skriva det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0