Fredag igen....

Jag finns kvar i cyber rymden, men lite matt!! Jobbat två dagar iaf, men huvuvdet dunkar för fullt och känner ett stort behov av ledighet och att bara få vara. Det är lite mycket ibland, speciellt som jag åker på den ena bakterien efter den andra och energin äts upp. Sen är det tufft med tonåringar om ni nu inte visste det :) Det är också energi krävande.....
Tyvärr;)  Men nu ska jag samla en massa rolighets energi i helgen och samla det på lager, scrapträff i morgon och en heldag med mina allra bästa scrapvänner :) Johanna, Kajsa, Lotta - hjärtevän mfl. Men allra först ska jag ha ett roligt uppdrag ica 2.5 tim som jag förberett noga idag (hoppas jag.....) Om detta återkommer jag förhoppningsvis med bilder och annat :)

Blivit utmanad av Anna, min DTvän hos Handstämplat


Regler:

1. Läka till personen som taggat dej.
2. Skriv reglerna i din blogg.
3. Lista 6 saker om dej själv, lite mer normala och lite mer udda saker!
4. Tagga 6 person i sluteta av ditt inlägg.
5. Låt varje person veta att de blivit taggad genom att lämna en kommentar i deras blogg.
6. Låt den som taggat dej veta när ditt inlägg finns att läsa!

Japp då kommer svaren
* gillar inte att somna utan att läsa, om så bara en mening
* fryser ofta och mest om fötterna, även vänsterhands pek o långfinger blir alldels vita av köld, behöver inte vara minusgrader.
* älskar tysta stunder,hatar musik/tjat prat.......direkt när jag kommer hem från jobbet (stressmoment)!!! 
* gillar medium och andra "konstigheter", läser ofta mina änglakort
* samlar på änglar och tankeord
* född i Stockholm, en 08 med andra ord.....

NU gäller det att tagga vidare, har väl några stycken på lista :) men vet också att många redan blivit taggade. SÅ därför mina bloggvänner, make and take it.........


Jag återgår till minsambo och planering för morgondagen med packning, vi ska ju sova över i morgon också hos hjärtevänner och de allra sötaste goaste småkillarna!!!!

Kramkram Aase


Kommentarer
Postat av: hoppetossa

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

Kram Mariante



pssst...nya stämplar släpptes idag!



2008-11-14 @ 23:54:46
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0