God Förmiddag :)

Nu har mina nerver lugnatner sig efter gårdagens äventyr. Se inlägget här nere, kan ni se mig inslåst i butiken pratandes med den stackars kunden utanför? Tur man skratt åt det idag :)

I morgon ska jag och Johanna stå på Fristads Julmarknad mellan 11 -13 och visa scrapbooking, det kommer även att finnas chans att göra egna julkort till ett pris av 10:-/st Vi plockar med hos lite maskiner och stansar för att visa hur det fungerar, och album att bläddra i för att se vad man kan göra av alla sin gamla foton som bara ligger. Det sak bli kul att göra detta tillsammans "Dotra Mi" och jag. Hoppas bara att det kommer några.

Gjorde denna LO till denna veckans skiss:



Min underbara son, vad tiden går fort sanrt har han körkort också :) Jag är ju typ 25 fortfarande så det är allt lite konstigt :)

Ska snart till jobbet, idag ska vi scrappa igen på fritids, de är enormt duktiga och engagerade i detta. Det blir jubel när jag kommer med dragväskan :) Vad kul att kunna inspirera och ge barnen detta, och det är både tjejer och killar som håller på.

Må gott och ha en skön fredag. Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket äventyr i butiken....låter nästan som "Dolda kameran"! Lycka till på julmarknaden och ha en skön adventshelg!

Kram

2008-11-28 @ 10:24:39
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0