Vaknade upp till en vacker värld!

Åh vad vackert det var ute när jag äntligen fick upp ögonen, strålande sol och klarblå himmel. Lite frostigt och så vackert! Genast blir man lite piggare :) eller hur?

Måndag fm, det är så gott att börja lite senare, sova en stund fast det brukar inte bli så mycket längre. Fast man behöver inte stressa och det är så skönt. Blir nog en rätt så lugn vecka för min del och det är gott, ska ta och packa upp scrapsakerna sen scrapträffen, det tar ju sin lilla tid. Färdigställa det jag påbörjat och göra klart ett litet "tack för senast album".

Denna LO gjorde jag också i lördags, Filip han gillar att fota han också, kolla in fotot visst är det härligt!



Må gott och hoppas även ni får uppleva lite solsken idag

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hejsan, jajamänsan idag känner man sig lite mer energirik än igår!!!! Tänk vad lite solsken kan göra. Papprena är så mysiga på denna LO men så gillar jag ju rött och blått till Fillefilur!

Snälla om du beställer mer av dessa plus de andra som du erbjöd mig till Olles LO i lördags så kan du väl beställa till mig med?? Snälla snälla!!!!

vi hörs säkert ikväll! Kram L

2008-11-17 @ 13:18:45
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad jag tycker den blev bra på filip gillar de starka färgerna och de där bokstäverna var ju verkligen SKITFINA!! :D Stor kram till dig mamsi bams! Kram kram

2008-11-17 @ 20:11:26
URL: http://johanna.candoredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0