Vilken lyckodag.....

Titta vad som kom med posten idag :) Jag har fått en RAK......



Ethel, du är ju bara för underbar...... Vilken överraskning! Så många roliga saker som jag inte sett innan :) Visade barnen på fritids min fina överraskning....... De var alldeles stumma av förvåning. TACK! Vännen vad omtänksam du är!

Idag har vi "scrappat" för fullt på fritids igen, de är så duktiga och tycker det är sååååå roligt. Både killar och tjejer och de lockar varandra till kreativitet som är så härlig att se :)

Kolla in några alster de gjort :

          

Visst är de duktiga? I morgon ännu en fritidsem, då är det dags att packa med sig cuttlebagen igen :)

Nu är det dags att koppla av efter en lång dag och kväll med APT. Det var ju dessutom min tur att skriva protokoll, det är inte lätt ska jag säga.....med allt babbel :)

Må gott och Tack Ethel en gång till, det värmde mitt hjärta!!!!

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, vad roligt det ser ut.. vad är en RAK? Låter spännande wei hörs snart, ska du scrappa i helgen? Luv Ya! Kram kram

2008-11-06 @ 22:02:38
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: ethel

Ville bara veta att du är uppskattad! Jag blir glad av att veta att du blev glad =) Kram /E

2008-11-06 @ 22:30:20
URL: http://ethelscrappar.blogspot.com
Postat av: Susanne H

Vilken härlig post!

Visst är det Passport jag använt. Har sparat dem till min NY-foto och det kändes härligt att äntligen få använda dem.

Kram

Susanne

2008-11-06 @ 22:37:43
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Hej Aase.

Försökte maila kortet på Rasmus som jag visade dig på träffen på Asklandaskolan men får felmeddelande att adressen inte finns. Har jag skrivit rätt.

[email protected]

Ha en bra helg. Hälsningar Yvonne

[email protected]

2008-11-07 @ 08:18:44
Postat av: LottaM

Vilken Lycka att få sådan post! Ser ut att vara massor av spännande saker.



Lyckos dina förskolebarn som har dig till fröken :-) så mycket kul de ha gjort.



Du har alldeles rätt. Det är inte så "bara" att vara mamma utan otroligt härligt, även om pysslet får ligga åt sidan ibland.



Ha en riktigt härlig helg.

Kram Lotta

2008-11-07 @ 09:01:52
URL: http://lottamaun.blogspot.com
Postat av: Lotta

Hej hopp, vilka kul saker du får med posten då!!! men vad är en RAK???? du vet vi amatörer fattar inte sådant, du måste ha en ordlista till mig. Vad fina kort barnen gjort, snacka om lycka att ha en fröken som engagerar sig så. ha en skön helg, vi hörs väl per telefon. Kramar Lotta

2008-11-07 @ 09:09:02
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0