Äntligen fredag.....

Så skönt att veckan är slut, min kropp mår inte så bra. Det är lite frustrerande att vilja mer än vad kroppen klarar ;=(
I morgon är det dags för den stora scrapträffen, om jag inte har helt fel är vi ca 40 stycken som träffas för att scrappa i morgon . Det ska bli så kul, jag har packat och planerat för en heldag....... Både med scrap och mat mm.

Syster Yster lär ha packat det mesta av butiken, så det finns all chans att shoppa i morgon. Om nu någon skulle vilja det :)

Jag har fått som Johanna säger "bästa ideén".....så det mesta av tiden ikväll har gått åt till att redigera färgfoton till svartvitt. Dessutom har en ny beställning av foton skickats iväg............. NU måste jag få mycket gjort i morgon så att inte högen av oscrappade foton ligger och växer :) Scrappar jag för mycket växer högen av LO som ska in i album, just nu vet jag inte vad som är bäst. Hmmmm! Huvudsaken är att jag mår bra och att kroppen får vila :) Framför allt att själen får sin balsam, och det får man ju av scraping. De eländiga musklerna är inte mycket att göra åt, men man blir lätt tokig ändå!

Här kommer några av fotona som blivit svartvita idag:







Jag tycker om svartvitt, det är läckert....... vad ska jag göra av alla dessa svartvita foton? Ja det lär ni få se framöver :=)

Ha en skön lördag, jag återkommer efter träff med allt roligt som hänt. NU är det dags att sova för att klara av dagen i morgon.

Kram till alla mina Cybervänner! Aase

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Mmm, mysiga foton. Jag gillar också svartvitt, ofta blir det mer effektfulla bilder. Ska bli spännande att se vad du hittar på. Hoppas du haft en riktigt härlig scrapdag idag.

Kram

2008-10-12 @ 01:05:06
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Cina99

Hej!

Ville bara säga tack för en jättetrevlig träff igår i Fristad. Den gav "mersmak" ;)

Tack även till Handstämplat.etc och så får man inte glömma skaparen av de goda bullarna!!! Tack alla!

2008-10-12 @ 10:23:30
URL: http://cina99.bloggagratis.se/
Postat av: Kajsa

fyyy vad äcklig kanin/hare.. ryser asgarv.. fina bilderna blev..

tack för igår vännen

kram kram

lillsis

2008-10-12 @ 11:30:03
URL: http://kajsascrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0