Kan inte låta bli.....

att visa den lille goe charmprinsen som hälsade på hemma hos oss igår. Snart 8 månader och så kvick :) Att byta blöja var ett helt äventyr för en ovan Gudmor ...... Man har tydligen tappat handlaget sen sina egna var små  och allt gick på rutin. Viktor är en charmör utan dess like, ( möjligen hans goe StoreBror som inte var med igår ) han reser sig mot det mesta och sitter så fint, vår lådhurts i köket var populär och vem tar inte fram kameran om inte en scrappande själ :)





Visst blir man glad av en sådan charmör, det är livskvalitet att umgås med hela familjen Svensson. Jag är så tacksam att de är våra hjärtevänner.

Jag åker till stugan med TG och svärföräldrarna för att börja riva altanen på gamla stugan så att friggeboden kan flyttas. Givetvis har jag packat scrapsakerna, nu snart dags för en vända till jobbet först. Scrappande barn väntar på mig och att vi ska stansa bokstäver, lånat SysterYsters diesel, de tjocka bokstäverna som barnen säger så nu blir de glada.

Ha en skön helg, tänd ljus och minns de som inte finns hos oss mer och koppla av med nära och kära.
Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hopp igen, åhhh vad glad jag blir när du tar så fina kort på min lille prins, visst är han charmig med sina små gaddar i nederkäken och nu är två "huggtänder" påväg även där uppe!

Ha en skön helg i stugan, hoppas att vi snart kan komma med ner och koppla av en helg vid havet!!!!!!

kram L

2008-10-31 @ 17:39:25
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Karin

Förstår att du njuter och att kameran kommer fram!!! Spännande med workshopen. Trist att det ska vara så långt bort.

Hoppas helgen blir riktigt skön!

Kram

2008-11-01 @ 11:22:01
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Milla

Åhh sicken sötnos!!

2008-11-02 @ 19:08:44
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0