Kan man bli annat än lycklig?

Livskvalitet vad är det? För mig handlar mycket om tid med mina nära och kära. idag efter jobbet åkte vi till hjärtevännerna för en liten kvällsfika. För mig var det enbart för att tanka energi hos Lotta och småkillarna. Kroppen värker och alla leder känns alldeles svullna, har jätte ont.Händer och fötter bränner, det liksom hettar hela tiden.  Vet att vädret styr mycket men det hjälper inte när man vissa stunder knappt kan röra sig........  Slutgnällt för idag.

Därav en tur till Grovare och alla i familjen Svensson :) För att tanka livsglädje och energi......

Håller på med ett DT uppdrag för syster yster och behövde lite bilder till detta, med mig hem hade jag ett USB-minne med bilder och bla dessa två glädjebilder, TG och jag har skrattat högt, hjärtligt och länge åt vår lille Gudson.





Kan bli annat än gald och lycklig över denna underbara Kille.......??

Tack hjärtevänner, ni är underbara! Kram kram Aase


Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack själva för att ni kom, vi behövde ju också piggas upp, men som du märkte så gick barnen lite i spinn hela kvällen och natten fortsatte precis likadant. Feber är inget kul på småkillar, de blir liksom helt vilda av detta. Men idag är inte Viktor så tuff, 40,3 i feber har tagit rejält på min lillkille, men det är VIRUS så det är bara att vänta ut. Filip däremot är feberfri och kör på i 150 igen!

Sköt om dig kram L

2008-10-14 @ 15:13:00
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: SannaF

Underbart härliga foton!!!!

Stackars dej som har så ont!

KRAM KRAM

2008-10-14 @ 15:14:38
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0