Lördag...

Idag gårdstädning..... alla är inte klara än. jag förbereder mat inför kvällen, bloggar och tinar upp lite. Det har varit varmt, soligt, regnigt, blåsigt och kallt idag :) Kolla in min TG...



Högst upp i trädet..... gissa om denna höjdrädda sambo hade härtat i halsgropen, dessutom skulle jag dirigera klippning av trädet ;=) Det gick bra kan jag tala om.....



Jag bara älskar mitt nya köksfönster som TG satte in i maj...... nu kom jag mig för att fota det :=)
Precis under i hö hörnet växer en rodedendron, ( stavas det så tro....) fotade några blad och knoppar idag.....





Nu ska jag börja packa lite att äta och dricka för vårt lilla knytkalas ikväll, vi blev visst bara 10 men det kan vara kul ändå.

Ha en skön lördagskväll! Kram Aase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0