Nu är det sista chansen.....

Att anmäla sig till scrapträffen nästa lördag, 11 oktober.......

Plats: Asklandskolan, Askvägen 11,  Fristad (någon som inte hittar? hör av er så får ni vägebeskrivning
Tid: 10.00 slår vi upp dörrarna

MAT & ANNAT VIKTIGT:
Mat: Det finns kylskåp att förvara mat i,möjligheter ttt värma. FM & EM kaffe fixar vi med ngt litet gott till att tugga på.
Tänk på att dagen kan bli lång, kan vara gott med både lunch och något mer. Finns möjlighet att beställa från pizzeria.

Annat viktigt: Träffen kostar 50 :- /person som betalas när man kommer.
Handstämplat har sin shop med sig, Kajsa tar med det mesta men önskar ni att hon tar med ngt speciellt så maila henne på: [email protected]

Har ni ngt gammalt/nytt scrapbetonat som ni ångrat att ni köpt eller helt enkelt insett att det inte passar er? Då har ni möjlighet att sälaj på ett loppisbord. Namn och prismärk era saker bara så att rätt person får betalt för rätt sak. Detta kommer vi inte att sköta utan det gör var och en själv.

Tävlingar & utmaningar....... Det ska man givetvis ha på en träff, jag har laddat med fyra olika tävlingar som inte ens Kajsa vet vad det är :) Hihihihihihi, vad kul det sak bli. Givetvis finns priser att vinna, sponsrat från Handstämplat. TACK! Kajsa för du är så snäll och ställer upp med det.

SÅ, nu gälelr det att ladda upp med foton, packa/förbereda det man behöver i pysselsaker och matväg. Har du/ni mot all förmodan inte anmält er än så har ni möjlighet att göra det här under detta inlägg senast måndag 6/10.

Vi hoppas få se er glada och taggade på lördag. Kan tala om at det är många som redan anmält sig, men det finns plats för flera scrapsugna så anmäl er gärna!!!!

Ha en skön söndag, perfekt väder för scrapping idag eller hur? Vilket ösregn det varit hela natten.

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skall bli så KUL, hoppas jag kommer ur min scrapapati men det känns som ett kanontillfälle att få mycket gjort! Skall ju förbereda julklappar, egna alster och lite till en ev utställning i Hembygdsgården. Hinner jag allt det måntro med tanke på den hastighet jag scrappar med normalt, kan nog bli en LÅNG dag?

Jag har tänkt på era rönnar varje gång jag kört ut från er parkering och undrat när jag skall få se ett kort på dessa på din blogg och nu är det där med TG i toppen, kunde ju inte bli mycket bättre!

Kram och vi ses snart, har fixat specialpaj till dig!!!! L

2008-10-05 @ 13:03:34
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/
Postat av: Maria O

Åh det ska bli såå kul..

Kram Maria

2008-10-05 @ 15:44:14
URL: http://www.mariasvra.blogspot.com
Postat av: Kajsa

åh det ska bli såå kul.. äntligen kanske jag kan få scrappa färdigt nått.. =)

har så mkt jag vill göra.. hinner man det på en dag?????

kramkram

Kajsa

2008-10-05 @ 15:45:03
URL: http://kajsascrap.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag längtar verkligen, vad du har vart flitig i bloggen de senaste dagarna (det är ju iofs alltid, men nu känns det som om jag har missat mycket de senaste dagarna) försökte ringa men nu vart inte hemma. Kram kram

2008-10-05 @ 17:35:16
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Så kul med en scrapträff! Jag var på en igår.

2008-10-05 @ 18:06:11
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Lotta

Verkligen synd att jag inte kan komma....låter verkligen som om det kommer bli en kanonträff:)

2008-10-05 @ 20:09:30
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Mette

Synd att man inte bor närmre... Då hade jag kommit på stört! :) Det skulle var så himla skoj att få sitta och scrappa tillsammans med dig.

2008-10-05 @ 23:36:43
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: Anna

Oh, vad jag längtar! Det ska bli så roligt att ses en hel dag :O) Wilma kommer med på fm och sen så åker hon på kalas och får nog stanna hemma efter det. Kan ju vara skönt att scrappa lite själv också!



Ha det bäst tills lördag!

PS. Gillar ALLT, men speciellt den med fjärilarna som du gjort sen jag var inne sist och kikade!



KRAMKRAM Anna

2008-10-06 @ 11:54:22
URL: http://annascrapar.blogspot.com/
Postat av: Melinda

Ser fram emot lördagen! Ska bli riktigt kul =) kramar (roliga foton fr kräftskivan =) )

2008-10-07 @ 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0