Vänner....

är fantastiskt underbara att ha, igår fick jag telfonsamtal från en kollega och kär vän..... Som undrade hur jag hade det, jag var alldeles tårögd när jag lade på luren efter hennes pepprande samtal. Tack, Maria det var precis det jag behövde höra och känna, det värmde hela själen och hjärtat. Vad det är skönt att ha vänner som förstår och försöker sätta sig in i ens situation......
Idag ska jag jobba några timmar i eftermiddag, det brukar vara rätt så lugnt på fredagar som tur är. Lite fredagsmys och så får vi väl se vad barnen vill göra, oftast får de bestämma vad vi ska göra på fredagar, lite mindre barn och de slutar redan kl 12.10 i skolan så många har en lång fritideftermiddag framför sig :)

Packa, packa upp, liten väska, större väska........ Bort med den tunikan fram med den tröjan, de jeansen byter jag mot de svarta byxorna :) Så har jag det just nu en stund till :) Imorgon 12.25 lyfter planet från Landvetter till Bryssel.... En em/natt i Bryssel innan vi åker vidare mot Lombardsijde. Där kommer vi att ha ett gedigert program under veckan med arbete i projektet, Let´s play together. Hemma igen torsdag eftermiddag :)

Lite inspiration att kika på kommer här:



Lillprinsen och jag, CS är ett kraft syns dåligt i fotograferingen denna gången



Så förälskad i alfabetet, och tokgillar Scenic Routes papper....

Må gott! Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara lo´r. Önskar jag fick till det själv;p Blev nyfiken på vad Let´s play together är för nåt?

Ha en trevlig resa!

2008-10-17 @ 19:14:28
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jättefina!!!! Kortet på dig och V är jättebra, men denna gången vinner Höstlayouten, så snygg med det röda till.



Inte de svarta jeansen också!!! Bara 1 par med dig! det räcker gott med tanke på resten av packningen!!!

Kram L

2008-10-17 @ 21:37:29
URL: http://lottaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0