My space....

Gjort ett långt inlägg på Handstämplats blogg om mitt scraprum..... Städade ju igår och blev så nöjd med resultatet :)



Ser ni de små fina burkarna som jag sorterat knappar i färg :) Läckert eller hur?



Mitt bästa hörnskrivbord som TG gjort, i ståhöjd eftersom jag oftast scrappar stående. Är så nöjd med utrymmet, även om det inte alltid räcker till så beror det på att jag lägger fram saker som foton, papper och annat för att jag får beslutsångest för Vad jag ska börja med :) Mappvagne, står bra under bänken, men används också som avlastning för det papper jag plockat fram men inte använder för stunden, de hamnar ovanpå :)



Hyllor kan man inte få för många av, men de fylls fort. jag älskar allt vad förvaring heter och hittar ständigt nya lösningar. Kolla in min hög av LO son ännu inte har någt album, den växer just nu lite för fort, måste skaffa fler album. Jag gillar de från AC bäst, med ringar och många LO får plats. Det finns ju också postbound i olika modeller, det funkar kanon bra om det är ett tema album, tex om man gör ett semesteralbum där man kanske scrapparalla foton i hyfsad ordning.

Annars tycker jag det här med album är svårt, hur ska man sätta in alla LO? Hur gör ni? Jag har en hel del tankar kring detta, jag vill ju göra ett album över året för hela familjen, men under semestern blir det kanske lite fler bilder........ Fyller någon i familjen jämt, blir det också extra. Ja, hur ska man göra? Hade en ide´om att scrappa några foton från varje månad, och då välja favoriterna av de  foton man tar. Men redan då hamnar jag i ett dilemma, har så många favoriter :)

Tar tacksamt emot alla tips kring detta med album, foton att scrappa....... Har ni bra ideér så dela med er till mig!

Nu är det dags att släcka ner datorn för idag, snart läggdags. I morgon lång arbetsdag och sen ska jag ju dansa!! Jazzdansen startar i morgon Rapport kommer, jag lovar!

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Morfen

Åh vad fint! Sån skön ordning och jag håller med om att man inte kan få för mkt hyllor. Sådär ska jag också ha det nån gång i framtiden.. Det går lååååångsamt med renoveringarna här, jag skulle behöva en handyman som TG. ;)

Kram

2009-01-19 @ 08:39:03
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Simmat

Vilken ordning!! Skönt när var sak har sin plats!!

Ha en bra vecka!!

Kram

2009-01-19 @ 09:14:28
URL: http://simmat.blogspot.comm
Postat av: Karin

Inga bra idéer här, men tittar gärna på ditt scraprum för jag ska inreda mitt. Vet bara inte hur. Är ingen bra organisatör av arbetsplatser (typ skrivbord)....låter konstigt efter som jag har peronalansvar....är inte det organisation????Hoppsan, borde kanske byta jobb!!!

Kram

2009-01-19 @ 17:32:15
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hehe, ja du har det verkligen fint och thomas är ju en pärla som fixat det åt dig ;D Kul att du kommer på onsdag! Stor kram

2009-01-19 @ 19:05:25
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Karin

Hej! Kolla gärna in min blogg!=)

2009-01-19 @ 19:22:40
URL: http://kavist.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh vad du har det fint, vilken pärla thomas e som fixat de åt dig! :D Skoj att du kommer på onsdag jag hoppas att jag har fixat photoshop nu! ler Stor kram

2009-01-19 @ 19:30:50
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Gunilla

Tack så väldigt mycket för att jag fick följa med in i ditt scraprum. Det var fantastiskt roligt och inspirerande att se hur du har organiserat ditt scrappande. Tyckte att jag hade bra ordning på mine grejor men nu vet jag inte.



Ha en bra dag!



Gunilla

2009-01-20 @ 11:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0