Vet att jag borde.....

ligga i min säng och sova.... Men det är svårt när man har haft en toppen dag :=)
På förmiddagen ringde min idag superpigga dotter Johanna och ville att vi skulle komma ner till sjön för korvgrillning/skridskor :)
VI satt alla fyra i pyjamasstuket, men vad gör inte en curling mamma för sina barn :) Värmer choklad, packar ryggsäcken, klättrar upp på vinden för att förse familjen med varma thermokläder och kolla skridskor och drar ner till sjön. Vad gott vi hade det, alla var glada och korv grillades av alla och en del åkte skridskor. Johanna och jag kom överens att köpa ett par att dela på. Härliga bilder från vår fm kommer här:












Kan en mamma vara annat än glad efter en trevlig start på dagen? Fotot på mig och brasan har Johanna fotat och resten har Rasmus tagit + en hel del underbara bilder till :) De börjar likna mammrazzi, lite svårt att hänga med i fotandet när de två får fria händer.Visar mer bilder imorgon.
Eftermiddagen tillbringade jag i scraprummet med diverse bestyr :)
Kvällen har vi tillbringat hos familen M, som bor så nära och är oss så kära. Vi ses sällan men alltid lika trevligt.
Fru M hoppas jag följer med på Scrapeventet....... Mer om detta en annan dag :)

Nu ska jag ladda lite mera av  batterierna i hjärna, kropp och själ. Det kan behövas inför morgondagens härliga träff med DT-teamet på Handstämplat, jag är laddad med många roliga scrapideér 

Ni andra ha en härlig söndag, njut utomhus liv med familj och vänner. Det är gott med grillad korv och varm oboy ute :)

Kram kram Aase

Kommentarer
Postat av: Fialia

Åh vad härligt det ser ut!!!

2009-01-04 @ 09:21:06
URL: http://scrappa.blogg.se/
Postat av: Mette

Vilka härliga foton! Jag kan verkligen förstå att ni hade en underbar dag!



Dina tio favoriter i förra inlägget är alla helt underbara. Du vet hur mycket jag gillar din stil!



Vi får väl se om vi kanske får till det och kan scrappa ihop någon gång under 2009. Tänk, vad skoj det skulle vara!

2009-01-04 @ 10:01:28
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: emelie

åh, det såg härligt ut med skridskor.

Får även passa på att önska en god fortsättning på det nya året!

kramkram

2009-01-04 @ 10:21:10
URL: http://emeliesamuelsson.blogspot.com
Postat av: Maria

Härlig härligt men var försiktiga på isen.

2009-01-04 @ 11:20:17
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Weihoo! Åh vad roligt det var ni kom ner och att du hade kameran med dig, jag är ju inte så bra på att komma ihåg min. (eller så är det så att jag vet att du alltid/oftast har din redo så jag känner mig inte så stressad ;D Nu ska jag fixa lite bilder till framkallnign tror jag. Puss å kram

2009-01-04 @ 20:38:27
URL: http://johanna.candoredesign.se
Postat av: Karin

Så underbart det låter!!! Härligt med vinterliv utomhus. Känner igen det där med döttrar som aktiverar familjen....och så hakar man på...

Kram

2009-01-04 @ 21:52:46
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0