Att det ska vara så svårt.

image62

Att göra något på någon man bara tycker så mycket om! Att verkligen tala om vad den personen betyder för mig!
Min vän Lotta, den bästa man kan ha! Så mycket som hon betyder för mig att förmedla det i en Lo kändes med ens så svårt, pappren var fel, texten för simpel..... Men så här blev den. Lotta, du vet vad du betyder för mig, men det var vkitigt att få fram det. HAr skickat denna till en utmaning i en web-butik. Hur de går et jag ej men kul var det! Gillar verkligen utmaningar.

God Natt! Och tack för titten på min blogg. //Aase


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej på dig du,
vad mycket du gjort sedan jag var inne sist, jätte fint.
MEN, JA du vet redan vad jag tycker om detta kort och mig som modell!!!!!!
Puss L

2007-04-20 @ 14:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0