Den kreativa processen........

image52

Vilka underbara papper.... inköpta på mässan i Göteborg. Är så förtjust i färgerna, de är såååå våriga och känns lite skoj att scrappa i ny inköpta saker. Syster-Yster var här och had emed sig sin QK-tool, blev så förälskad iden.
Är jätte sugen på att köpa en så det läggs nu upp på önsklistan.

Finns det någon som vill sälja sin så är jag intresserad. Det är inte nödvändigt med en ny.

Nu får det vara nog för idag, är jätte nöjd med min lediga dag.

Mina "glädjor" denna dag:
* Lotta och LillPrinsen kom på fika
* Syster-Yster kom på scrapmys
* Min nya förälskelse....... QK-tången....

Tusen kramar till alla nära och kära. Lika många till alla nya bloggkompisar som hälsar på mig i min blogg. / AASE

Kommentarer
Postat av: SYSTER YSTER

gammal kärlek rostar aldrig. JAG sa ju att QK är bäst... vi som är "gifta" med 2 hantverkare borde ju nångång bli inspirerade av verktyg.. det blev jag i höstas .. och glad att även DU kunde ge med dej.. tack för en avslappnande "barasystrarstund" precis vad jag behövde den dagen...
du är sååå bäst.. vad skulle jag göra utan dej..
tack för att du finns systra mi..
och tack för att du inspirerar mej såååå
loveyouloveyou..
Systra

2007-04-14 @ 23:25:29
URL: http://kajsascrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0