En kill-LO......

image56

I min smak en alldeles lagom LO. kortet är helt underbart, en liten klick grädde syns i ena mungipan.
Detta är en av mina vänners stora kille 3 år. -Förra sommaren så han närmar sig 4 år.
Det är så tacksamt att scrappa barn tycker jag och dessa underbara killpapper gjorde ju saken ännu roligare.
Nu ska jag leta upp lite kort till diverse scraputmaningar som jag är sååå sugen på.

Tack för att ni besöker min blogg, det är så kul att få alla snälla, goa omtänksamma kommentarer.
Självförtroendet stiger flera grader!!!!

Tusen kramar till alla bloggläsare......

Kommentarer
Postat av: ethel

Håller med - alldeles lagom! =)
Fint upplägg och jag gillar hur du använt banden!

2007-04-11 @ 13:12:25
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Lily

Ja, jag tycker också att det är snyggt att lämna lite öppna ytor! Man måste inte ha dekorationer över allt, även om man är sugen ibland! ;-) Så fint pappert med trehjulingarna är då!
Du skrev på min sida att du är ganska ny, men det märks ju inte! Jättefina grejer du har här! Inspiration att hämta, absolut! :-)

2007-04-11 @ 22:22:36
URL: http://marie.robe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0