Här kommer sida två av min kill-LO

image73

Skickade in den till skissutmaningen v 17 Swescrapbook. Men det var så fina Lo utlagda idag, så många vi är som fixar och gör så fina alster. Jag är jätte nöjde med denna kill-Lo, har kommit lite in i tänket med Lo till min stora kille, har fler kort/LO på G, men de är skickad härs och tvärs. Har nappat på många utmaningar under min scrapparhelg. Räkande ut att sju alster hann jag med. Härligt.
Solen skiner, paket väntar på paketutlämningen. Ska ta mig en tur till byn innan jag målar lite lister. Det har jag ju inte hunnit med och ikväll kommer sambon hem efter en weekend i Rom. Bäst att fixa till det, skulle tro att de ska upp imorgon för sista finslipningen av ute rummet.
Kram Aase /ängel60

Kommentarer
Postat av: Mette

Precis lika fin som sida 1!

Kram
Mette

2007-04-30 @ 15:53:52
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0