I dag har jag kännt det.......

image60

....... stoltheten över mitt eget arbete. Denna LO blev publicerad på SweScrapbook idag,  skissutmaning vecka 15.
Denna enorma glädje i hela kroppen när jag upptäckte att min LO var utvald. För just precis så kändes, att man är utvald till något speciellt. Härlig känsla, och när man landat i känslan så bara sprudlar det i mig jag måste få berätta, berätta för någon som fattar detta stora ögonblick. Givetvis är det Systr mi som blir drabbad på jobbet.....
och hon blir precis lika glad som jag. Snacka om dubbel glädje. Älskar dig SysterYster du är bästa systern i hela världen, ingen annan kan bli lika glad för min skull som du!

Tusen lyckliga kramar! Aase

Kommentarer
Postat av: Mette

Grattis!
Inte konstigt att du blev publicerad.
Din LO är jättefin!

Kramis
Mette

2007-04-17 @ 00:23:06
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Systra di

hej.. klart jag blir glad.. du är ju så speciell för mej med.. det finns ingen som du.. ingen på hela jorden. tänk att jag får vara den som för höra först.. *stolt*.. och jag håller med Mette. klart du blir publicerad med dina LO´n,, önskar att jag hade hälften av den skaparenergi som du har.. love u.. längtar efter pallen i ditt garage och titten på ditt arbete med målningen.. ska bli skönt.. att bara få vara hos dej en stund.
du är bäst..
tack för att du är min syster.

2007-04-17 @ 19:05:39
Postat av: Anonym

hej.. klart jag blir glad.. du är ju så speciell för mej med.. det finns ingen som du.. ingen på hela jorden. tänk att jag får vara den som för höra först.. *stolt*.. och jag håller med Mette. klart du blir publicerad med dina LO´n,, önskar att jag hade hälften av den skaparenergi som du har.. love u.. längtar efter pallen i ditt garage och titten på ditt arbete med målningen.. ska bli skönt.. att bara få vara hos dej en stund.
du är bäst..
tack för att du är min syster.

2007-04-17 @ 19:05:59
Postat av: Junitjej

Vilken fin layout!!

2007-04-18 @ 23:10:32
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0