Jag är så lycklig......

image59

5½ månad framför mig kan jag glädjas åt denna vår &  sommar glädje!

Uterummet är öppnat för säsongen och enligt min underbare sambo TG har vi 5½ månad framför oss att vistas i detta underbara rum.......... Aldrig tidigare har vi varit klara så tidigt som iår. Värmeböljan har satt sina spår och sug efter myskvällarna med levande ljus, infravärmen påslagen vid behov, de fina rosa plädarna och en tupplur på soffan efter en arbetsdag har gjort att vi skurat och fejat nu i helgen.

Min vår & sommarglädje delar jag med alla i familjen, min TG och barnen. Alla gläds vi med att inta våra måltider och fikamys i uterummet. TG tar sig gärna en tupplur och barnen bara väntar på grillningen som är blande det bästa de vet. Ja som ni förstår så är jag just nu ganska nöjd, dessutom har jag scrappat. Har antagit en hel del utmaningar som jag bara älskar...... Vi får väl se hur det går.

Ha det gott och tack för tiiten. / Ängel60

Kommentarer
Postat av: AnnKi

Nu,fick jag se allt fint!Det är lika mysigt att titta in på din blogg som det är att titta in hos dig som granne! Kram AnnKi

2007-04-15 @ 23:08:27
Postat av: ethel

Vilken fantastisk bild! Låter helt underbart med ert uterum! Själv är jag måttligt förtjust i våren, men det ska bli sååå skönt med sommar och "äta ute" som min son kallar det när vi dukar på altanen.

Såg att du blev publicerad på SWE Scrapbook - kul! Din LO där var också jättefin.
Ha en härligt solig måndag!

2007-04-16 @ 08:59:51
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0