Jag har fått gjort en hel del.......

Jag kan inte visa allt jag gjort, en del är iväg skickat till diverse utmaningar. Jag har fått gjort många denna veckan  men denna veckan. trots att solen lyst över oss i södra Sverige.
Denna Lo har legat och värkt.......
Det var lite svårt att få rätta känslan för pappren men efter diverse ändringar blev den precis klar
och nu känns den vi. Lika färgstark som vårt liv tillsammans, full fart och fläkt. Precis som det kan bli med fyra barn varav två helt vuxna. En börjar  år sju och en gymnasiet, en flyttar utomlands för att studera, en flyttar hem till stan igen = fyra barn och med em är det full fart genom livet.
Fast idag när jag var ute och åkte bil, såg jag alla knoppar som spricker mer och mer för varje dag. Vitsippor i mängder, sjön glittrade i solskenet och radion spelade underbart go´ musik. Då bara kände jag det underbara med att finnas till. Att ta dagen som den kommer, att stanna upp och höra fåglarna kvittra och t en kopp kaffe på trappan till huset. Det är att leva! Dessutom att ha en så underbar sambo som min, den bästa av alla! Han och barnen gör livet värt att leva. / Ängel60

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0