PÅSKBAD

image55

Vi, min sambo och jag har tillbringat påskafton som sig bör hos våra bästa kompisar en bit hemifån.
Det var blåsigt, kallt men soligt. TG och jag har ju bara stora barn men de andra har liksom bäbisar.......
JAg var ju givetvis framme med kameran och många fina kort finns där redo för framkallning.
Vi gjorde ngt alldeles nytt för mig badade tunna. HELT fantastiskt underbart.... Varmt, skönt och många glada skratt.
Äggtoddyn fick vi levererat på silverbricka och vi bara njöt. Tack, älskade Lotta för en underbar dag, kväll,
morgon och lunch....... Vi är sååååå nöjda och trötta.

Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Mette

Såg ju hur skönt ut som helst! :)

Kram
Mette

2007-04-09 @ 11:06:04
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: ethel

Ja, det ser helt ok ut :-)

Såg att du laddat upp dina LO på Scrappiz - kul!

2007-04-10 @ 16:14:15
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0