En snabbscrap.....

Efter några dagar i säng och soffa tog scrapabstinensen över och jag drog mig upp till
min lilla hörna full av ideér.......
MEN det blev inte skissen jag tänkt mig, inte heller pappren eller de foton jag tänkt ut.
I stället en egen komposition i all enkelhet.........
Ja, ja detta albumet lär ju bli fullt ganska snabbt av min lille,lille "faviskille" :) 
 Så vad gör det när jag kan fortsätta en annan dag med det jag tänkt mig,
det försvinner ju inte precis. Så här är min lilla LO..........

image161

Ha en skön kväll, imorgon väntar jobbet och det blir till att försöka vara lite tyst så rösten håller
hela dagen.

Tack för titten. Kram Aase

Kommentarer
Postat av: annika5064

Tack! Jo, jag vet, det är ju egentligen fantastiskt att livet sätter sina spår i form av rynkor, men jag är ju inte alls i fas med att det plötsligt SYNS SÅÅÅÅÅÅÅÅ TYDLIGT! Tur jag har en treåring som jag får springa efter så jag kan hålla mig ung ett tag till...
Hoppas du mår bättre och kram,
Annika

2007-08-15 @ 19:36:15
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: lillsis

så underbar i sin enkelhet... jag blev överaskad av nyheten jag fick i måndags om Filip och framtidshändelser.. vad kul..
han är såå go.. men tittar så på mej fortfarande.. men jag fick några leenden denna gången ialla fall.. och han vågade sitta brevid mej och lät mej hjälpa honom med drickat.. stora killen.. gullungen..han var verkligen i sitt esse med alla tjejer..
skönt att höra att du är piggare.. ta det lugnt imorrn.. du ska hålla tills helgen.. =)
kramis love U

2007-08-15 @ 19:37:59
Postat av: Ewonne

Har kikat runt lite i din blogg och så mycket fint det fanns :o)
Tack för titten!

2007-08-16 @ 07:22:51
URL: http://ewonnes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0