Kvällsvy.....

image152

Visst är det vackert i Scerige en sommarkväll? Tycker själv att jag lyckades väldigt bra....... Det här med naturkort är väldigt kul. Det lär komma fler.

Har en fråga till alla som kanske besöker/tittar in i min blogg:
Nästa vecka kommer min ena dotter att åka till Californien ,Santa Monica....... Hon ska plugga 4½ mån där.
Jag är kluven, jätte roligt för henne och jag är glad att hon gör detta som hon verkligen vill. Samtidigt  som det känns såååå långt bort. Jag är själv inte speciellt resvan, och mamma kanske därför en klump i magen finns :=(
Men hon har ju givetvis lovat fixa scrapsaker till sin scraptokiga mamma. Var ska jag kolla? Behöver lite bra tips, jag kan ju beställa till henne så skickar hon hem. Tydligen det billigaste sättet, jag tänker framförallt på dies, alfabet till Bosskuten & Quickkutzen. Är det möjligen någon som har några tips, de mottages med tacksamhet.
Ska kanske tilläggas att mina engelska kunskaper är relativt dåliga, men försöker gärna.....

Åker till stugbygget nu i helgen och hoppas givetvis på bra väder denna gången, lite sol, värme och bågra böcker!!

Tack för alla boktips, jag läser för fullt! Det är så skönt att koppla av med en bok eller scrapping.

God Natt! SovGott, dröm söta drömmar så hörs vi snart igen!!
Tusen Kramar Aase

Kommentarer
Postat av: Marie

jättefräck bild!

2007-08-09 @ 15:37:31
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Sandra

Läcker bild!
Jag har inte jättekoll på USA, men när jag beställde dies (alfabet främst) så var det från www.lifetimemoments.com och www.shoprememberwhen.com och det funkade bra. Fast jag väntade på bra erbjudanden då, brukar komma lite då och då.
Och ja, visst är det härligt med scrapträffar! :-)

2007-08-09 @ 20:40:40
URL: http://smamirakel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0