Lite av helgens kreativitet :)

Har liftat en text som jag hittat på några av Ethels LO, - Älskar dej, varje dag och varje stund -
Tycker så mycket om enkelheten i texten som sa så mycket. Här kommer mina tre älsklingar....
Återigen foton från deras fotodag i Göteborg, snart har jag scrappat alla det har varit jätte kul att
scrappa så underbara foton. Jag är allt lite stolt över dem, mina underbara barn......

image168

image169

image170

Den mittersta LO har jag scrapliftat från Scrapbooking mm. Helens tolkning av sin egen skiss i det sista numret i fredags.....  Jätte kul kom till coh med överens med inkstämpeldynan..... Ser du det SystraMi att jag nu kommit underfund med detta...:=)

Nu är det dags för APT-arbetsplatsträff....... Kram Aase

Kommentarer
Postat av: SystraDi

HURRA.. du har vågat.. bra jobbat SystraMi.. är sååå stolt över att DU vågar och kan..längtar efter en scrapträff med dej.. kanske några till? the more the merrier eller hur det stavas..
är inne på scrappuppsving nu.. känns gött..=)
sitter just nu och vilar mina trötta ben, har gått promenaden du "lurat" ut mej på.. *stolt* snart iväg till veterinären med små "svinen",,
love U to the stars and back!!

2007-08-27 @ 16:57:21
Postat av: Junitjej

Vilka fina barn du har!

2007-08-27 @ 21:51:07
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: ethel

Så fint du gjort! Gillar hur du använt SR-papperen.
Ja, visst är orden fina, men jag vill ge Monnah/Monica "credit" för dem för det var från henne jag lånade dem. =)

2007-08-28 @ 08:11:30
URL: http://ethelb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0