SÅ VACKRA....


Dessa underbara solrosor hade min bästa vän med sig till våra värdar i lördags. Var ju tvungen att ta kort för de är underbara. Så här i augusti är det ljuvligt med sommarkänslan dessa rosor ger.


image166

Skolstart idag, nu är det verkligen höst. Härligt, jag längtar efter den bästa årstiden jag vet.

Höst, mörker, värmeljus, mysiga kvällar och braskamin som brinner.
Den varma känslan som eldskenet och värmen ger längtar jag efter.
Scrapmässa i Göteborg, alla pysseltimmar man ger sig själv med gott samvete när
inte trädgården behöver sitt....... Behöver jag säga mer eller känner ni som jag?

Jag älskar hösten!

GodNatt & SovGott// Aase

Kommentarer
Postat av: lillsis

håller med föregående talare...
underbara årstid med alla härliga sprakande färger.. underbart.. inga flugor, mygg knott och getingar.. njuter..
kramis

2007-08-22 @ 15:16:09
Postat av: Junitjej

Vilka fina solrosor!

2007-08-23 @ 19:05:21
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0