Vildkaniner....

image149

Så söta de är alla dessa små vildkaniner som springer omkring vid stugan. Oftast ensamma
men har lyckat se två på samma gång vid ett tillfälle. De skuttar lugnt omkring utan att reagera på
oss människor som finns där, totalt orädda. Vilken härlig syn det är när de dyker upp.....

Idag är det slappardag, imorgon börjar jag jobba igen efter fem veckors semester.
Känner mig ganska kluven, hade gärna varit ledig lite till. Men så är det ju alltid.
Efter några dagar så är allt i vanliga rutiner igen och allt bara flyter på.

Ha det så gott, nu ska jag fortsätta läsa innan det är dags att laga middag. Kram Aase


Kommentarer
Postat av: lillasyster

men hallå?? är det syrran som säger att kaniner är söta??????? hm... tror inte att alla uppskattar dessa vildkaniner som äter upp allt man odlar.. *tur att jag inte odlar nått eller bor i varberg ;)*
men att just DU säger att de är söta... chockad.. haha.. du som inte gillar smådjur.. hehe..
jag älskar dej, du är för gooo
räknar ner nu innan du ska komma.. *längtar*
kram kram..

2007-08-05 @ 15:20:08
Postat av: sannaf

Många fina layouter och härliga foton sedan jag var här och hälsade på sist!
Kram från SannaF

2007-08-05 @ 16:48:56
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0