Årets tomte har flyttat in.......

Årets tomte denna underbara tradition som min älskade Sambo skapat alldeles själv :=).
Varje år i fjorton år har jag fått en tomte specellt utvald av honom.
Den flyttar in när man minst anar det, i tisdags flyttade han in......


image283

Min älskling ville att jag skulle krya på mig. Visst är både han och tomten gulliga!

Har varit hemma i fyra dagar, så trött och förkyldHar inte ens tittat åt mitt scrappande,
hoppas det kommer krafter snart. Det är så mycket jag vill och suget att få fram något skapat är så stort.
Har ju inte gjort något alls på en vecka nu. Jo, jag gjorde ju advenstljusstaken...........
Väldigt länge för att vara mig, men snart är jag tillbaka.
Har hittat en massa inspiration på roliga bloggar idag för det har jag orkat, mellan tupplurarna.
Inte blir man gladare när man hör allt regn som bara smattrar på  fönsterblecket heller.....

Kramar till alla mina underbara Cybervänner som lämnar så underbara fotspår här på minn blogg.

Aase


Kommentarer
Postat av: Mette

Verkligen en julig och fin tomte!

Krya på dig Vännen!
Tänker på dig!

Kram
Mette

2007-12-06 @ 18:42:20
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Annette

Jasså, du klarade dig inte ifrån förkylningen, men det kan inte var min du fått, eller hur.
Nu får du ladda batterierna inför nästa fredagen som jag ser fram emot.
Ska till Lisebergs julmarknad imorgon (hoppas det slutar regna tills dess).
Väntar med stor spånning på mitt alfapet.

Krya på dig så hörs vi i helgen.

2007-12-06 @ 19:08:45
Postat av: Sandra

Usch för att vara sjuk! Jag har dragits med halsont ett tag, men med småbarn hemma kan man ju inte ta det så lugnt om man inte är riktigt sjuk och maken måste vara hemma... Några LOs har det inte blivit här, bara lite julkort innan och faktiskt en tändsticksask idag. Blir nog fler!
Krya på dig!
Kram, Sandra

2007-12-06 @ 20:45:25
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: sofia thulin

åhhh, vad fin den var =) ett riktigit kap i år,fast det är det väl varje år, haha..

ja, krya på dig så ses vi om redan två veckor.

p.s jag tycker att du kan göra någon käck jul-LO. vore inte det kul? d.s

KRAAAAAAM din sofia

2007-12-07 @ 04:48:45
Postat av: SasSa

Vilken söt tomte. Så snäll han är din sambo.
Hoppas du mår bättre nu och att det går bra i butiken idag.
Kram SasSa

2007-12-08 @ 14:04:53
URL: http://sawila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0