Hustomtens vackra ögen

185800-26
 
Min sambo har som tradition att ge mig en ny tomte varje år. Hela familjen väntar med stor spänning på årets tomte, man vet ju aldrig när den kommer. Bara att det brukar ske mellan advent och jul...... Det är lika roligt varje år, eftersom jag är jul och adventsgalen i stor format.  Denna tomte är min absoluta favorit, en riktig trädgårdstomte. Men trots min underbara trädgård får denna bo inne. Jag kan inte ställa undan honom utan varje dag ser jag den när den stå vid öppna spisen, passa huset och oss. Han har fantastiska ögon....... Denna Lo är den första av honom och jag blev så glad när fotona var framkallade.Jag kommer att göra fler av honom. Han fick nämnligen vara min "fotomodell "när jag hade köpt min nya kamera, snällt ställde han upp i olika poser........
Ingent gnäll över att blixten var på så många gånger, eller att det tog tid att ställa in mm. Med andra ord helt perfekt för fototräning och han stannade kvar där man ställde honom. Därför så kunde jag inte testa "rörelsegrejen". :) Men tid kommer även för det.
Här har varit isande kallt idag, kindrna blev riktigt väderbitna mitt på dagen. Jobbat idag, snuvan betydligt bättre och rösten återvänt..... Tack och lov!
Har inte haft ngn scrapinspiration idag, men gjorde igår ett litet minialbum till en av våra goda vänner´s son som blivit storebror. Vill gärna visa upp den men tänkte överlämna den först, har allt tagit lite foton....
Ha alla en skön kväll, det ska jag ha. Min bok är riktig spännande nu.......!!
 //Kram



Kommentarer
Postat av: Lillsis

vad fin han är din lilla hustomte.. så snällt han väntar.. jag sitter just nu och letar inspiration till mamsens svartvita kort från -56.. får se om jag kan hitta nått.. ha det så gott så länge tills vi ses ikväll och firar fialotta..
kramar i massor till goaste syrran..

2007-02-24 @ 14:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0