Min äldsta dotter och jag....

Min äldsta dotter och jag....

Lite har jag allt gjort i helgen, trots seg förkylning som inte ger med sig. Fått nässpray för att ta bort allt innanför pannbenet :) hoppas bara att förståndet finns kvar sedan. För jag har nog gjort åt 10 paket pappersnäsdukar i helgen......
Har framkallat en mängd svartvita kort, har fått smak på detta då det är lätt att välja papper sedan.
Texten blev lite suddig, men det är en förklaring varför man är så glad......
Att jag är stolt över mina barn det vet väl alla som känner mig. Att jag inte gillar vara med på kort är också något som de flesta vet. Men en fördel med scrapping är att man accepterar det mer och mer.
Jag är faktiskt nöjd med dessa kort och då var det roligt att göra denna LO i mina favoritfärger.
Att vi är lika syns ju ganska tydligt...... Men det är jag stolt över. Tusen kramar till dig J!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0