Så härligt att disponera sin tid utan krav......

Jag har verkligen scrappat i storformat de sista dagarna, enfärgat börjar ta slut.......
Här kommer dagens Layouter, har hittat några engelska / amerikanska skissbloggar.....
Även använt mig av Peterlina´s- och Webmosterhelen´s skissbloggar, men kanske inte just till dessa.
Gillar att ha en skiss att utgå ifrån och utmana mig själv till att använda de saker jag har.

Nu börjar ju de enfärgade ta slut, och snart är resten av familjen hemma på semester....
Dessutom stygbygge åt svärföäldrarna så det blir nog inte riktig lika mycket gjort under några veckor.
Jag åker väl hem når scrapångesten gör sig påmind och jag behöver göra utlopp för min kreativitet.
Annars har jag laddat med böcker och gåstavar!!!

Här kommer dagens skörd, känner mig nöjd och tillfreds:

image141image142image143image144image145

hoppas att ni som inte tittar får panikoch tänker hjälp vad hon gör mycket.....
Tänk på att de närmaste veckorna blir det desto mindre av mitt scrapperi, dessutom
har jag bara mig själv att tänka på denna vecka så jag har verkligen passat på!

God Natt Sov Gott, nu ska jag fortsätta med min bok : Isprinsessan av Camilla Läckberg,
verkar väldigt bra så jag läser väl resten av hennes böcker också.// Aase


Kommentarer
Postat av: Mette

Vad mycket fint du har gjort!
Du är verkligen jätteduktig!
Kram
Mette

2007-07-06 @ 11:08:00
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Frida

Hej Aase!
Jag ser att du njuter av din semester och det blir ett så fint resultat av din kreativitet.
Hoppas att allt är bra med dig och att stugbygget går bra, trots regnet. Men, jag vet ju att du tycker om att läsa, och det kan man verkligen passa på att göra inne i dessa regntider.
Ha det så bra, Aase!
Kram från Frida ... en trogen tjuvkikare på din blogg!!!

2007-07-08 @ 17:04:27
Postat av: Jennie Simmat

Så fina layouter du har gjort, och sååå många... Om du gillar Camilla Läckbergs böcker så kan jag rekommendera Helene Tursten, hon skriver också ruggigt bra böcker. Tänker lägga mig och läsa hennes senaste nu...
Kram
Jennie

2007-07-08 @ 22:42:32
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Lily

Men hjälp vad mycket snygga layouter du gjort! ;-) WOW! Underbara foto och snygga layouter! Svårt att smälta allt... :-)
Så har du fått mig till att tänka att jag måste nog köpa myr-dien. De är så söta! Och gjorde sig så bra på din layout.
Ha det bra i sommar!

2007-07-11 @ 21:24:25
URL: http://marie.robe.nu
Postat av: Linda/Linxen

Oj, vad du har varit kreativ!
Vad mycket fina LO's! Du har använt flera av mina favoritpapper ser jag :) T.ex Sassa FrassLass som jag tycker är helt underbara papper.
Jodå, vi kom iväg till Borås, hade faktiskt mest uppehåll när vi besökte djurparekn i Fredags och Lördags, i övrigt regnade det nästan hela tiden...men det var mysigt ändå! Vi åt god mat och bodde på Comfort Hotell Jazz, jättefint rum.
Nu är jag sååå scrapsugen! Har gjort flera LO's senaste veckan men de är inte utlagda på bloggen ännu. Ska göra klart en ikväll när dottern somnat.
Får passa på nu för på måndag börjar jag jobba igen efter semestern *suck*
Ha det gott!
kram Linda

2007-07-12 @ 18:55:16
URL: http://linxen.blogg.se/
Postat av: ansol

Vad mycket fint du gjort! Gillar din stil, snyggt och med fokus på fotona.

2007-07-14 @ 14:14:08
URL: http://ansol.blogg.se
Postat av: SannaM

Halloj!
Ojojoj va mycket fint du skapat sen jag var här sist! Vilket uuuunderbart foto på den översta lon!
Hoppas du och syster kommer och scrappar med oss i alingsås fler gånger. Det var jätteroligt att träffa er. Nästa träff kommer vi troligtvis vara i nya butiken. Är du sugen på att komma så står det mer i butikens blogg.
Ha en skön sommar!
Kram Sanna

2007-07-17 @ 23:39:49
URL: http://sannasscrap.blogg.se
Postat av: sannaf

Jätte jätte många urgulliga och söta layouter!!!

2007-07-30 @ 21:45:29
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0