Solen har varit i Varberg......

Åkte ner i fredagskväll, mulet och regn...... Ska det vara så här hela helgen??
Ack, när vi vaknade på lördag morgon, sol och stackmoln...... Underbart, jag har ju börjat min semester!!!

Min sambo bygger stuga till sina föräldrar, så vad vi gör på vår lediga tid den närmaste månaderna är gasnka klart.
Jag fotar och dokumenterar, håller en och annan bräda och lagar mat & diskar. Däremellan hinner jag läsa lite och koppla av. Jag kan sitta länge och bara kolla på TG hur han arbetar..... Det fängslar mig så mycket och jag njuter av en duktig hantverkare. är så stolt över honom och hur han håller i alla trådar.

Så här ser han ut min sambo snickaren och alla hans viktiga ägodelar :=)

image126

image127
image128image129

Ha en skön kväll, själv ska jag stupa i säng och njuta av min semester.... Fem veckor. Kram Aase

Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Låter som helgen varit härlig!!! Ha en skön semester!!
Kram
Jennie

2007-07-01 @ 23:18:55
URL: http://simmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0