Deltävling 2 av Vår & sommartävlingen på Scrappiz

Vad jag hade svårt att komma i gång, fick ingen riktigt bra ide´.
Till slut, nästan i sista stund kom jag på att jag kunde göra en LO som framsida på Boken Om Mig....
Valde då min favorit färg, kortet på mig själv som är ganska Ok, och sate igång. Hur sjutton skulle det bli albums tema? Kom på att jag kunde använda mig av dessa små ringar och en dubbeltags.... Där jag skrev ner fakta om min födelse. Blev inte riktigt nöjd, men får väl acceptera att man inte kan vara nöjd varje gång.

image102

Här kommer några detaljbilder på den dubla tagsen....



Nu ska jag fortsätta med A - Ö utmaningen, den är kul.....

Tusen Kramar Aase

Kommentarer
Postat av: Mette

Jätte jätte fin!
Vilken bra idé att även scrappa framsidan...
Jag har gjort en del BoM-alster, men har ännu inte något speciellt album till det... Så kanske snor jag din idé till framsida. :)
"Foppa"- tofflor har jag på jobbet... Men mina är diskret naturvita. Gillar dem verkligen eftersom de är supersköna att gå i!
Kram
Mette

2007-06-02 @ 23:48:03
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Mia

Det blir ju jättesnyggt, din framsida! Tack också för din fina kommentar i min blogg....det värmer!
Fortsatt trevlig helg//Mia

2007-06-03 @ 00:44:48
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0