Skolavslutning.....

Äntligen sommarlov......
Våra två minsta har tagit ett nytt kliv ut i livet...... En slutar nian den andra slutar sexan!
Till hösten väntar mycket nytt, den stora tjejen på bilden, lämnar Sverige i augusti för att läsa på college i USA.
Hjälp vad tiden går, själv ändrar man sig inte sååååå mycket, men barnen bara springer ifrån en.
College, gymnasiet, högstadiet och Högskolan, själv jobbar jag  med år 2 till hösten. Skola för hela familjen på olika sätt. Nu ska vi i alla fall njuta av ett skönt sommarlov som ju har börjat så bra med värme och bad.

Har inte kunnat scrappa de sista dagarna, scraprummet badar i solsken så värmen har varit olidlig.... Typiskt för egentligen skulle jag gjort klart en liten grej till min lilla Mams som fyller år i morgon, men hon får väl början så kommer slutet senare Hi,hi,hi

Här kommer i alla fall bilden på mina underbara sommarbarn, en av mina döttrr skanas. Med är även min bonusdotter, stylad och fin av sin bonusstorasyster...

Kram till er alla från en stolt mamma!! // Aase




image112


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0