Antagit utmaningen om tre saker som vi är glada över.......

image35

Det är Vårdagsjämning och ute skiner solen från klarblå himmel! Man blir positiv bara av att titta ut idag.
Tog på mig promenadskorna och kämpade en stund med mina stavar, men fick ta hjälp för att de skulle hamna på rätt hand och kännas bra. Stegmätaren på och svettbandet behövdes inte i dag då det var en skön vårbris ute. Stavade iväg och njöt av vårsolen. Ett av mina mål 2007 är att komma igång med motionen. Det räcker ju inte att ha koll på maten, röra sig är ju dessutom ett måste och detta sätt passar mig. Kom igång bra i fjällen med skidåkning och promenad så nu är det "bara" att fortsätta!



Varit runt på min bloggrunda och landade på "papperspyssel"...... Vilken underbar utmaning som Fnattis & Zariska gjort......
.....Att varje dag skriva ner tre saker som vi är GLADA över och fäst mer fokus på dem än det som är på tok.
Scrappa en Lo om detta! om en månad, i sommar eller när lusten kommer.
Sen kan man maila den till [email protected] så fixar Fnattis eller Zariska in den på http://lyckotjut.blogspot.com

Denna utmaning måste jag bara anta, det kändes så rätt och så självklar när jag läste den. Man hamnar så lätt i en spiral som snurrar nedåt i stället för uppåt. Eller hur? Hoppas fler hänger på för detta ka
 

Kommentarer
Postat av: Hattifnatt

Vad roligt att du antar vår utmaning! Härligt att se glädjen sprida sig så redan! Kom ihåg att skicka in din adress och ditt alias till [email protected] - man vet ju aldrig om lyckotomten har vägarna förbi! Hihi!

Kram!
Maria

2007-03-21 @ 16:47:41
URL: http://papperspyssel.blogspot.com
Postat av: Zarah

Hej där! Din underbara bild är nu med i vår blogg och kan glädja ännu fler! Tack så mycket - och fortsätt att samla på glädjor! :D

2007-03-23 @ 11:01:41
URL: http://zarischka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0