En underbar fjällsemester....

Titta vilken underbarvy som mötte oss när vi kom fram till Tandådalen, solnedgångar fängslar mig så det blev några stycken men nöjd var jag...... Vissa blev lite suddiga men digitalkameran kan ju lätt rätta till det genom att redera. Superuppfinning tycker jag. Skidåkning utför för min familj från första stund, själv gick jag och fegade innan beslutet kom att längskidor fick det bli. Trettio år sen sist...... Kan ni tänka er att: .....glida på skida satt i!!
så himlanöjd med att jag kunde må ni tro, min älskade son "offrade" en fm med mamma i skidspåret. Det är jag mycket glad för. Tack gullpojken min. Dessutom togs det en mängd kort som bara måste scrappas. Bilder skickas till framklallning och det ska bli kul att komma igång, men innan dess ligger några andra projekt och väntar.....
Vi ses/hörs i morgon. SOV GOTT! AASE
image34

Kommentarer
Postat av: ethel

Underbar bild - och det låter som en härlig semester ni haft! Skulle också behöva en just nu känner jag...

Tack för besöket i min blogg och de jättesnälla kommentarerna - de gjorde mig väldigt glad - tack!

2007-03-21 @ 09:06:00
URL: http://ethelb.blogg.se
Postat av: Frida

Nu sitter jag på jobbet och kikar lite på din blogg.. Roligt!! Vilken nyttig och härlig ledig dag du verkar haft!! Nu ska jag gå hem om en stund, skönt! Ha en bra kväll, Aase! Kram!

2007-03-21 @ 15:16:47
Postat av: Lotta

Hej hopp!

Va fin bilden blev, men så övade du en hel del på de olika solnedgångarna!!!
hoppas allt är bra med er, här är det lite si så där, Filip har fått virusblåsor i munnen och kan inte äta och tar inte nappisen så det är lite gnälligt både natt och dag just nu. Men tre saker som gör mig glad är min vän Aase, fredag och lite vår i luften!!!!!

Kram L

2007-03-23 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0