God Morgon eller är det God förmiddag?

Vad det regnar ute, fast hellre det än snö..... Har gjort en rejäl dammasugning av golv och braskamin. Så nu kan jag koppla av lite innan jobbet. Ska börja kl 12 idag och jobba till 17. Det är fjärde em denna veckan så det känns lite tungt. Hade gärna varit hemma och bara varit. Vädret suger energi från mig, men hoppas det snart går över.I

I morgon tänkte jag, systeryster och min svägerska åka till Göteborg, ett besök på Svenska scrap&stämpelmässan ska det bli...... Hmmm får kolla ordentligt vad jag behöver, skulle vilja ha lite roliga stämplar, dekorationer kanske ngt album. Får väl se vad det blir.

Givetvis måste det även bli ett besök på Ikea, värmeljuslådan börjar sina, JO det är faktiskt sant! Jag vet att ni som känner mig lite bättre misstror detta då det alltid finns värmeljus hemma hos mig. Jag sa inte att det är slut, bara att det börjar ta slut :=) *ler* det stundar mörka tider så det är bäst att bunkra lite eller hur?

När vi kommit hem ska i alla fall svägerskan och jag scrappa..... Något gott att äta & dricka blir det givetvis också-
Det ska bli sååååå kul!

Nu ska jag läsa lite och koppla av innan jobbet! kram till er alla!  Aase



                                                                              image242


Kommentarer
Postat av: Morfen

Vad mysigt ni kommer ha det!
Jag kommer eventuellt till mässan på söndag, hade varit roligt att ses.. men men.. vi tar det en annan gång. Vi har ju turen att ha mycket mässor och träffar i Göteborg m omnejd och du bodde inte alltför långt bort väl? Ha en härlig helg!
Kramar, Anna

2007-11-09 @ 11:45:35
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: SannaF

Å vad mysigt med mässan!
Jag måste säga att jag är VÄLDIGT avunsjuk!!!
Mys lite åt mej med! ; )
Kram från SannaF

2007-11-09 @ 13:40:04
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: kikkan/Lotta

Vilken underbar dag det låter som ni kommer att få i Göteborg. Lite avis att ni ska till mässan, hade så gärna varit där åxå.....men att åka dit med en plånbok som är helt tom......nä då kan det kvitta. Hoppas ni får en bra dag och ska bli intressant att höra vad du handlat för fint. Hade hoppas på en helg med lite tid för att scrappa, hade hoppas på att sambon skulle passa barnen. Då här han sjuk....den stackarn. Och ja, när dom är lite snoriga så har dom ju nästan en "nära-döden-upplevelse" Ja lite tid ska jag allt se till att få i alla fall.....

Ha en superbra helt, kram

2007-11-10 @ 11:39:21
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0