Lördagkväll....

Och vad gör en tokig scrappare? Bloggar runt på favisbloggarna medan de andra tittar på "Freaky Friday".
Har haft en underbar dag.....mässa och Ikea. Med mina kära "systrar" - ingiftas syster och syster yster!
Väl hemma igen blev det lite pasta med färssås och gott att dricka. Scraprummet bara väntade på oss, ingiftas syster och mig..... Där var vi i några timmar, fick allt lite gjort det kommer på bloggen i morgon. Vi ska bara leta upp ett foto som bara är borta...... ;( fattar ingenting. Ett foto är precis borta från en yta av 2½ x 2½ m, A skulle sätta fast det på en LO, satte på lite 3D kuddar.. sen försvann fotot hihihih vad vi letat förhoppningsvis hittar vi det i morgon.
A har lagt sig, jätte förkyld. Jag är så glad att hon trots det tillbringat denna dagen med mig.

Hittade en jätte fin utmärkelse idag, en ny award, gjord av Badanka att man kan bli så gald *ler*. Jag har fått den av SannaF.....Tack Sanna, underbara du jag blev sååååå glad! Jag gillar att kommentera andras inlägg, det har blivit en del av mitt scrappliv.... För det ger mig så mycket glädje när jag själv får en kommentar om det jag gjort eller skrivit.......

Titta här får ni se Åsa´s fina egen gjorda award:

image243
Visst är den underbar.....

Nu är det dags för även mig att krypa ner i min goa säng, läsa en stund och Sova Gott!!

Tusen kramar till alla mina vänner. Ni betyder mer än ni anar........ /AASE

Kommentarer
Postat av: Mette

Grattis till din fina award!

Hoppas att ni hittade fotot! :)

Kramen
Mette

2007-11-11 @ 09:09:20
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0