My girls......

Mina barn förgyller min tillvaro, just nu känns det väldigt länge tills Sofia kommer hem igen. Vad jag längtar!!
Samtidigt är jag tacksam att hon åkte och fick den erfarenheten. Men nu ska det allt bli härligt att hon kommer hem.
Bara fyra veckor kvar......
Rasmus, han har varit iväg på sina miniracing tävlingar, nu känns det längesen han var här, fast nästa helg kommer han igen, kanske kan jag locka med lite fika en dag i veckan.....
Johanna pluggar och är så duktig, hon har dessutom gjort en massa nya smycken. Titta gärna in på hennes hemsida, länk finns bland länkar..... Till helgen ska hon och D, åka med oss till Motala. Då kan vi allt prata i bilen. Tror vi tar baksätet och pratar adventsmys......  Längtar verkligen till LillBus och hans mor och far!
Ska dessutom besöka julmarknaden på Vadstena slott. Tror ni att jag kommer njuta??
Idag hjälpte N mig att plocka ner adventsmyset från vinden..... Tjuvstartade med en stjärna i scraprummet :) så där är det pyntat och fint. Resten blir onsdag och torsdag.
Har allt hunnit med att scrappa lite också, har gjort två stycken på barnens syskonbild från 1996, har börjat på en tredje. De är gjorda likadant med samma text och rubrik men helt olika...... Jag har skickat båda till skissutmaningar. Den ena kan jag visa i morogn, den andra får allt vänta lite till.


Denna LO gjorde jag för att mina underbara flickor skulle få varsin i sina allbum. Är allt väldigt rättvis för det mesta. Men allra mest är det för min egen skull denna gången då jag älskar detta foto från förra julen.
Flickorna "gav igen" för alla lika klänningar genom åren...... Fast denna gången var det de själva som gjorde det för min skull!! Men så var det väl egentligen förr också, ast då var det minsann hemma sydda klänningar.
Det kommer ni få se när jag kommit en bit ner i fotobacken som jag ännu ej kommi till :=).....

image276

I love my girls they are beautiful and lovely...... Till mina underbar flickor, ni gör mig glad
varje dag.

Ni andra ha det gott! Lev här och nu, Carpe Diem! Aase

Kommentarer
Postat av: Moster

och moster är sååå stolt över alla FYRA!! så härliga fina och underbara på alla sätt alla med sin personlighet.. vad kan en moster vara än STOLT.. idag ska jag och E hem till J för att köpa smycken för presentkortet som E fick.. =) det riktigt spritter i henne här på morgonen.. puh.. sen blir det JC..må så gott..
Kramar i massor

2007-11-27 @ 06:41:31
URL: http://kajsascrap.blogg.se
Postat av: Emma

Hej moster Aase.. idag har jag varit på JC och köpt jeans för mitt presentkort jag fick från er. jag fick också 2 tröjor och strumpor av mamma. Sen var vi till Johanna och där köpte jag 1 par örhängen svarta och ett armband som matchar. Mamma köpte ett halsband med en sten i. Johanna sa att det var samma sten du har, men det sa hon först efter att mamma betalat. =) (ja och jag kände att onyxen stämde på mej idag... hihi/lillsis) ha det så bra Kramar och pussar från Emma

2007-11-27 @ 19:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0