Är så trött.....

Vaknade i morses alldeles svettig och äcklig, skulle ta mig till duschen det var ju jobbdag och en rolig studiedag i bild som väntade. Vad hände? Jo jag kräktes och fick tillbringa en stund på toa...... Det var bara att ringa och säga att det inte blev jobb för mig. Så tråkigt jag som längtat, sovit hela dagen mer eller mindre, huvudvärk och som tur är stannar maten kvar i kroppen. Mat och mat -blåbärsoppa och thé. Nu är sambon så underbar tog veckans storhandling åt mig nu och sen blir det en action-DVD innan sängen väntar. Ska vara hemma i morgon också.
Lika bra det så kroppen får återhämta sig.....
Höstlov på skolan denna veckan, jobbar två halva dagar sedan och ska vara ledig på fredag. Behöver verkligen lite lugn och ro, tror att kroppen visar stress symtom. Varit en jobbig höst på jobbet men det ska förhoppningsvis lägga sig nu och vi kan gå vidare och ägna tid åt det man ska göra på jobbet.

i scrapvärlden har jag mest smalat inspiration och skickat in till utmaningar och tävlingar. Men hittade en Lo som jag kanske skulle skicka in men inte gjorde för jag kom på en annan ide´det skulle vara en BOM sida som presenterade mig... Så här blev den första som fick stanna kvar hemma och inte delta i tävlingen.

image224

Skrivit beskrivande ord i en ram runt Lo och i den lilla ruta för journaling har jag skrivit vad jag njuter av.

Är ganska nöjd med den, gillar hur jag fick till pappren och färgerna.... Men när det är tävling kryper prestaionsångesten in i mina scrapnerver.... Får så stora krav på mig själv. Nu väntar jag på resultatet så jag kan visa de två jag skickad ein för de är jag stolt över! Nu får ni vara nyfikna ett tag till..... :=)

Kram och Ha en trevlig kväll. //AA

Kommentarer
Postat av: MissMian

Superfin färgkombo!!! Jag tycker att det är sååå svårt att kombinera färger..

2007-10-30 @ 00:46:43
URL: http://missmians.blogg.se
Postat av: Lotta

Hej, Vad är det du pysslar med?? nu tar du det lugnt och låter inte jobbet påverka dig så mycket, FÖRSTÅTT!!!! Jag blir riktigt orolig när det inte dykt upp något nytt på bloggen på några dagar, då mår du inte bra. Sköt nu om dig så hoppas jag att vi ses på fredag, ser verkligen fram emot det! Filip har börjat prata mer riktiga ord nu det kommer något nytt nästan varje dag, bil, offa, fafa,mma=Emma,osv
Kramisar Lotta

2007-10-30 @ 08:48:42
Postat av: SannaF

Jätte snyggt!!!
Härliga färger !

2007-10-30 @ 08:56:38
URL: http://sannaf.blogspot.com
Postat av: ÅsaB

Wow vilken härlig färgbomb! Är det för att man så sällan ser folk använda orange som man blir så glad när man väl ser det... Snyggt upplägg också. Kram ÅsaB

2007-10-30 @ 14:59:30
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: KatarinaS

Åååhh, vilken härlig layout! Färgerna är helt fantastiska. (Jag blir pigg av att titta på den såhär vid kvart över 6 på morgonen, och det är ju inte illa;)
Krya på dig! Kram
/Katarina

2007-10-31 @ 06:12:37
URL: http://www.scrapsystrar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0