Jag har inte något nytt att visa.....

Usch, vilken vecka. Bara plockat bland alla papper, beställt lite nytt. Bloggat runt på datorn och hittat skisser och annat kul. Tagit fram flera omgångar med foton som ligger färdiga att användas........ Men jag gör ingenting.
I går hade jag kurs på Handstämplat ETC, ett gäng arbetskamrater vad det denna gången. Vad de arbetade och fnittrade. Det är så kul att ha kurs, att ge andra all den glädje man själv känner över att skapa något.
Får väl hoppas att det blir lite LO i helgen, men behöver inte tycka att jag gjort lite denna månaden ;) räkande LO i mappen för LO-oktober. Det var 26 stycken gjorde tills nu och än är inte oktober slut. Inte konstigt albumen är tjocka. Alla har jag inte visat här eftersom några ligger ute på utmaningar och tävlingar.
Nu ska jag snart gå och jobba, det är stängnings tid idag. Mysigt att jobba fredag eftermiddag tycker jag, lugnt och skönt brukar det vara. Ikväll är huset fullt igen både N och R kommer denna helgen, så det får väl bli mysmat och lite gott. Givetvis täner vi en brasa så blir det lite TV, sen somnar man gott i soffan hihihihihi

Nästa vecka har våra barn Höstlov / Novemberlov. Själv ska jag på studiedag på måndag, fortbildning i bild. Det ska bli så kul att se vad det blir, vi har själva styrt upp denna dagen så jag har stora förväntningar. Rapport kommer! Sen jobbar jag tisdag - torsdag på fritids. Fredag är jag ledig, det ska bli så skönt att bara vara.

Nu är det dags att ta en mugg kaffe. ha det gott. Tusen höstkramar! AA




                                                                       
                                                                             image252


Kommentarer
Postat av: Kajsa

skönt att höra att även DU kan ha en scrapsvacka ;P det ger ju oss andra chansen att komma ikapp.. hehe..
hoppas din dag blir som du vill ha den på måndag..
må som en prinsessa.. lööööööv Ya
kram kram

2007-10-26 @ 15:35:46
URL: http://kajsascrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0