Nu känns det allt som jag är på G igen....

Ja nu ska jag nog vara på rätt köl igen. Det är en mycket piggare tjej idag :) Hoppas det håller ett tag nu bara.
Har ju fått gjort sådant där tråkigt läkarbesök ni vet...... sen har jag fått en god kopp kaffe hos min dotter och en trevlig pratstund...

Ja så har jag scrappat också och det vet väl alla som scrappar att det är bra för oss scrappare eller hur!!!
En kan jag visa ikväll så den kommer här nere...

image222


Hans blå ögon syns så tydligt på fotona..... Gillade de filt fjärilar jag hittade på blomavdelningen i livsmedelsaffären i stan.... Visst ser man skaer överallt som kan passa scrapping :)

Nu ska jag och sambon mysa med lite pasta m mexikansk räkgryta mmmm.

Kram kram AA

Kommentarer
Postat av: ÅsaB

Folk tycker att jag o syrran är produktiva, men du slår oss med hästlängder! Skulle precis gå in och skriva att jag tycker din förra LO är så fin, och då ligger plötsligt en ny LO uppe!:-) Fantastiskt fint färgkombinerad den här är. Gott att höra att du är piggare nu. Kram ÅsaB

2007-10-04 @ 20:16:42
URL: http://scrapsystrar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Härliga båda två de nya! Vad kul att hitta så fina fjärilar på ett lite oväntat ställe, förstår att du köpte dem på direkten!

2007-10-04 @ 21:24:27
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: kikkan/Lotta

Wow, vilken härligt blå LO. Supersnyggt med allt det där blåa. Och vad flitig scrappare du är, pluppar upp ena snygga LOen efter den andra.. Jag har bara fått gjort den LOen till scraputmaningens stora tävling denna vecka....och den får jag ju inte visa än. Du är jättedukitig:)
Och vad glad jag blir att höra att du mår bättre, härligt.
Kram

2007-10-04 @ 21:53:18
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Lillasyster

jättefin syrran.. ska nog ta och besöka den livsmedelsaffären jag med.. =)
må så gott. kurera dej ordentligt med scrap i Varberg i helgen..
vi hörs gumsan
Kramisar i massor
Love U

2007-10-05 @ 07:32:54
URL: http://kajsascrap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0