Tack.........

Alla ni som kom och gjorde dagen så bra. Stackars er som av olika anledningar fick förhinder så där i sista minuten, kan trösta er med att det blir en repris, strax efter jul. När mörkret lägger sig över oss trötta och vi behöver muntras upp DÅ är det dags för en träff  igen så håll utkik efter Jul.

Dagen har gått bra, tror att alla är nöjda och glada, det är i alla fall jag. Var hemma strax efter 22, två tappra var vi sista timmen till Sassa och jag, är det någon som blev förvånad???  Fick gjort fyra LO, några kommer att läggas upp här i morgon.

Nu ska jag krypa ner i min säng, läsa lite och försöka sova lite. Det har varit lite dåligt med den varan denna veckan. SOV GOTT, dröm söta drömmar så *ses* vi i morgon. // AA


                                                                              
                                                                  image245  

Visst är MirandaNallen ljuvlig i alla dess skepnader...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0